Tuesday 26 June 2012

WANGTOPUP BERI PILIHAN KEPADA ANDA !

Ramai yang bertanyakan tentang bisnes 3 in 1 ni. Oleh sebab itu saya ingin bantu anda pilih pakej yang sesuai dengan kemampuan anda dan tujuan anda join bisnes ini.

Mari lihat situasi di bawah ini.

Situasi 1

Anda hanya nak pakai topup untuk diri sendiri / keluarga.
Saya rekomenkan :
Kalau anda hanya berniat nak topup untuk kegunaan diri sendiri / atau keluarga maka ambillah pakej 8 yang berharga RM10. Maka tak adalah anda membazir sebab anda hanya nak guna untuk diri sendiri kan. ;) . Pakai sendiri tak apa, anda still dapat keuntungan yang sama  =) . Konsepnya sama cuma anda tak jual topup kepada orang lain.


*************

Situasi 2

Anda nak jual topup / buat bisnes jual topup SAHAJA.

Saya rekomenkan :

Kalau nak buat bisnes jual topup ni eloklah ambil pakej 1 yang berharga RM100 tu. Sebab saya suruh ambil pakej tu adalah kerana pakej tu merupakan pakej yang peratus keuntungan jualan topup TINGGI. Contoh celcom rm10 anda jual, anda untung 4.5% maka anda untuk 0.45 sen. Jadi anda buat banyak untung dari jual topup sebab peratus keuntungan jualan topup tinggi.


*********


Situasi 3

Anda hanya nak CARI DOWNLINE + terima komisyen hasil jualan downline. Anda taknak jual topup sebab takda masa nak jual / malas dan sebagainya.

Saya rekomenkan : 

Nak cari downline, kena ada pilihan pakej yang banyak. Sebab bakal downline boleh pilih pakej yang bersesuaian dengan anda. Jadi nak bagi banyak pilihan kepada bakal downline anda kena ambil pakej 1 yang berharga RM100. Tapi kalau taknak, boleh ambil pakej yang lain dulu =) Pakej paling HOT yang jadi pilihan selain pakej 1 adalah pakej 5 dan


***********


Situasi 4

Anda nak untung banyak hasil daripada jual topup, cari downline dan terima komisyen hasil daripada jualan downline yang anda dapat cari. TAHNIAH ! Anda memang seorang yang berfikiran " nak untung cepat dan buat duit mudah ! "

Saya rekomenkan :

Ambil pakej 1 ! Pakej 1 tawarkan peratus keuntungan PALING TINGGI berbanding pakej lain yang ditawarkan. Selain tu, anda boleh beri pilihan sehingga 7 pakej yang lain kepada bakal downline anda -maka mereka senang nak ambil pakej ikut kemampuan mereka. Kalau mereka ambil pakej 8 - yang paling rendah dan murah sekalipun tak apa, sebab mereka boleh upgrade pakej mereka nanti.


Mudah bukan buat duit dengan wangtopup ni ? Banyak pilihan. Mudah, senang, murah dan menjanjikan keuntungan yang banyak jika dilakukan dengan betul !


JADI TUNGGU APA LAGI ?? DAFTAR SEKARANG !

0 comments:

Post a Comment