Tuesday 12 June 2012

MARI JANA PENDAPATAN ANDA SEKARANG !

Kenapa saya sarankan bisnes ini kepada anda ? 

1. Kerana MUDAH, MURAH dan BETUL-BETUL JANA KEUNTUNGAN !
2. Saya berniat bantu anda jana duit - yuran pakej yang saya tawarkan adalah LEBIH MURAH DAN
    BERBALOI berbanding yang lain !
3. Berurus niaga hanya melalui sms dan online. * kalau nak jumpa pun boleh ! *
4. TIDAK PERLU tenaga kerja dan kedai untuk bisnes ini !
5. Bisnes ini jana 3 keuntungan : jual topup, cari downline dan terima komisyen hasil jualan downline !
6. Bisnes ini mudah- anda mahu jual topup sahaja, TERSERAH. kalau anda nak cari downline sahaja, 
    TERSERAH. TIADA PAKSAAN bagi bisnes ini.
7. Keahlian adalah seumur hidup. Bayar sekali sahaja !
8. Format yang mudah difahami dan diikut.
 
JANGAN RISAU ! BAGI ANDA YANG BERMINAT, SAYA BERI JAMINAN KEPADA ANDA DIMANA :
 
  1. Anda boleh hubungi saya / sms saya BILA-BILA MASA jika ada pertanyaan atau kemuskyilan.
  2. Jika ada masalah - boleh rujuk pada saya dan saya cuba bantu anda.
  3. Saya tidak ambil keuntungan yang besar - walaupun saya boleh kenakan yuran yang mahal ! kerana saya cuma ingin bantu anda sekalian buat duit dengan mudah !
  4. Saya seorang yang jujur. Jika anda amanahkan saya- beri saya modal topup untuk di bank- in , saya akan lakukan =)
 
Apa anda akan dapat apabila sudah mendaftar ?
 
  1. FILE FORMAT SMS UNTUK MULAKAN PERNIAGAAN
  2. SMS PENGESAHAN ANDA SUDAH JADI AHLI & JUGA LEVEL KEAHLIAN ANDA
  3. BANTUAN 24 JAM daripada saya kepada anda =)
 

JADI TUNGGU APA LAGI ? DAFTAR SEKARANG ! PAKEJ YANG SAYA TAWARKAN ANDA BOLEH RUJUK PADA SIDE BAR DI SEBELAH KANAN

0 comments:

Post a Comment